'מציב גבול אלמנה': שרת ההתיישבות ביקרה בחומש

בנצי לייזרוביץ No Comments on 'מציב גבול אלמנה': שרת ההתיישבות ביקרה בחומש

לאחר 18 שנים של מאבק הגיעה השרה סטרוק לישיבת חומש לראשונה, השרה סיירה ביישוב וברכה ברכת מציב גבול אלמנה בבית המדרש. מנכ"ל הישיבה: "מודים לשרה על שותפות של שנים – מקווים שנוכל להמשיך את התיקון הזה יחד עם השליחים הנאמנים שלנו בממשלה". סטרוק: "אין תשובה יותר גדולה שעם ישראל עשה השנה מאשר השיבה לחומש, השיבה לארץ ישראל"

חומש
View of the outpost of Homesh, in the West Bank, on May 29, 2023. Photo by Flash90 *** Local Caption *** פלסטיני שכם חיילים התנחלות מאחז לא חוקי חומש
10:18
28.04.24
אבי יעקב No Comments on מי יככבו בקרוב במדורי ה'מאורסים'? בעוד שעות תוכלו לדעת

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שרת ההתיישבות והמשימות הלאומיות אורית סטרוק הגיעה היום לביקור וסיור בישוב חומש. מדובר בביקור ראשון של שרה בממשלת ישראל במקום מאז עבר ביטול חוק ההתנתקות בכנסת. השרה סטרוק סיירה ביישוב יחד עם מנכ"ל הישיבה שמואל וונדי.

בבית המדרש החדש של ישיבת חומש סיפרה השרה למבקרים במקום את סיפור הקמתו לאחר הגירוש של מטה 'חומש תחילה', בו היא לקחה חלק, וכיצד בתהליך ארוך שהסתיים בחודשים האחרונים בוטל חוק ההתנתקות בכנסת. בבית המדרש ברכו השרה והנוכחים ברכת "מציב גבול אלמנה".

השרה סטרוק אמרה לנוכחים "בר"ח אלול, חודש של תשובה, אין תשובה יותר גדולה שעם ישראל עשה השנה מאשר השיבה לחומש, השיבה לארץ ישראל. האמירה הזאת שאנחנו לא רוצים יותר לברוח מארץ ישראל אלא אנחנו רוצים לשוב אליה, לחזור אליה – זו התשובה הכי גדולה שלנו. כיף גדול להיות פה וזכות גדולה. אחרי הרבה שנים זכינו לחזור".

"אותה הכנסת, אותו המקום שבו נציגי עם ישראל הרימו את ידם לעקור ולהחריב את חומש, באותו המקום ממש נציגי עם ישראל בכנסת החליטו לחזור לחומש. זאת תשובה אמיתית, באותו המקום, באותה הרמת היד נציגי עם ישראל החליטו לחזור. אז באנו לעשות תשובה גדולה ויש לנו זכות להיות פה", הוסיפה השרה סטרוק.

מנכ"ל ישיבת חומש שמואל וונדי הודה לשרה על כל הסיוע לישיבה ואמר בתום הביקור: "מאז שהגענו לחומש אורית תמיד הייתה פה. אין יותר מתאים מאשר היום, ראש חודש אלול, חודש הרחמים והסליחות, לבקש סליחה מהקב"ה על כל העוולה הזאת שנקראת הגירוש מחומש, צפון השומרון וחבל עזה. בעז"ה אנחנו מקווים בימים אלו לתקן את העוולה הגדולה הזאת. יש פה כבר מבנים, חשמל ומים, וכבר התחלנו את התיקון. אנחנו מקווים שנוכל להמשיך את התיקון הזה יחד עם השליחים הנאמנים שלנו בכנסת, ונחזור במהרה לכל צפון השומרון, גוש קטיף וחבל עזה בעז"ה ביד רמה. אני קורא לכולם לבוא ולהמשיך לבקר בחומש ומפה נמשיך להאיר את כל צפון השומרון"



0 תגובות